FAQ
Hoe werkt het?
Hoe maak ik een account aan?
Na het afsluiten van je abonnement ontvang je per e-mail een automatische gebruikersnaam en wachtwoord.
Je kunt je accountgebied openen om bestellingen te bekijken, je wachtwoord te wijzigen en meer, via: https://sokjes.nl/mijn-account
Kan ik mijn abonnement aanpassen?
Binnen jouw accountgebied ga je naar dashboard > abonnement wijzigen. Hier kan je je abonnement opnieuw samenstellen.
Je kunt je accountgebied bereiken via: https://sokjes.nl/mijn-account
Kan ik meerdere abonnementen afsluiten?
Ja, het is mogelijk om meerdere abonnementen af te sluiten binnen één account.
Om een nieuw abonnement af te sluiten hoef je enkel de configurator opnieuw te doorlopen. Vervolgens log je tijdens het afrekenen in met jouw huidige accountgegevens.
De configurator is te vinden op; https://sokjes.nl/abonnement-samenstellen
Verzending en levering
Wanneer kan ik mijn sokken verwachten?
Om zo duurzaam mogelijk te werken, doen wij ons best om meerdere bestellingen tegelijk te versturen. Wij streven er naar om twee keer per week orders te verzenden. Je kan je bestelling dus altijd binnen enkele werkdagen verwachten.
Moet ik thuis zijn voor de levering van de sokken?
De sokken worden in een stevige verzendzak verzonden, deze past perfect door de brievenbus. Ook als je niet thuis bent.
Hoeveel betaal ik aan verzending?
Niks! De verzendkosten nemen wij voor onze rekening.
Kan ik mijn adres wijzigen?
Ja. Via "mijn account" onder het kopje "adres wijzigen".
Betalingen
Wat kost een abonnement?
Dat hangt natuurlijk compleet af van jouw wensen af. Het kan verschillen van 2 paar sokken voor €8,- per halfjaar tot 8 paar sokken voor €17,- per maand. Het voordeel is dat jij bepaalt wat je betaald. Op ieder gewenst moment.
Wanneer wordt er afgeschreven?
Er wordt afgeschreven door middel van een automatische incasso vanaf de dag dat jij jouw abonnement samenstelt en je (betaal)gegevens hebt ingevuld. Op basis van jouw gekozen leverfrequentie wordt de automatische incasso gekoppeld een de desbetreffende bestelling. Wanneer de betaling succesvol is afgerond worden de sokken direct opgestuurd.
Wat te doen bij een openstaande betaling?
Wanneer de betaling niet gedaan kan worden, kunnen wij de sokken helaas niet opsturen. Wanneer er toch op een later moment kan worden afgeschreven zal de bestelling direct alsnog verzonden worden.
De sokken
Wat kost een abonnement?
Dat hangt natuurlijk compleet af van jouw wensen af. Het kan verschillen van 2 paar sokken voor €8,- per halfjaar tot 8 paar sokken voor €17,- per maand. Het voordeel is dat jij bepaalt wat je betaald. Op ieder gewenst moment